Geen zoekresultaten gevonden...
Klantenservice & Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag of opmerking? Wij horen het graag en helpen u graag verder. U kunt contact met ons opnemen via onderstaande opties.
 

Contactformulier
 

Aan de rechterzijde vindt u het contactformulier. In de meeste gevallen kunnen wij uw vraag snel beantwoorden maar uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst. Ook in het weekend en de avonduren.
 

E-mail
 

Stuurt u liever een mail dan kan dat natuurlijk ook. Ons e-mailadres is [email protected]. In de meeste gevallen kunnen wij u vraag snel beantwoorden maar uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst. Ook in het weekend en de avonduren.

Heeft u een klacht?
 

Natuurlijk kunt u ook hiervoor bij ons terecht. Bent u onverhoopt niet tevreden over één van onze producten of service dan horen wij dit graag zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Het kan in sommige gevallen zijn dat we de klacht bijvoorbeeld moeten neerleggen bij de groothandel of bezorgdienst. In zulke gevallen voorkomen dat een reactie wat langer duurt omdat ook wij dan afhankelijk zijn. Klachten ontvangen wij bij voorkeur per e-mail met een duidelijke omschrijving van de klacht. Dit zorgt ervoor dat wij de klacht zo efficiënt mogelijk kunnen behandelen en hopelijk oplossen. We houden u in alle gevallen constant op de hoogte van de ontwikkelingen en zullen altijd terugkoppeling geven. Bent u niet tevreden over de kwaliteit van een product dan ontvangen wij allereerst graag het batchnummer van het product, eventueel een foto en uiteindelijk het product zelf zodat dit terug kan naar de groothandel.

Veelgestelde Vragen

1. Wat zijn jullie Algemene Voorwaarden?

Lees hier onze Algemene Voorwaarden.


2. Wat is jullie Privacybeleid?

Lees hier ons Privacybeleid.

3. Kan ik jullie beoordelen?

U kunt ons beoordelen via de onafhankelijke website van KiyOh. Na aankoop krijgt u een uitnodiging per e-mail om uw aankoop en onze service te beoordelen op een aantal punten. In onze webwinkel kunt u bij elk product ook een product review schrijven.

4. Hoe werkt het bestelproces?

Stap 1: Producten selecteren

Ga naar de producten die u wilt bestellen, voer desgewenst een hoger aantal in dan de standaard 1 stuk en klik op de knop ‘in winkelwagen’. Wanneer u alles hebt dat u wilt bestellen klik dan links bovenin op bekijk winkelwagen. Als u hier alleen met uw muis overheen gaat ziet u nog kort een overzicht van de producten in de winkelwagen en kunt u daar eventueel al producten verwijderen en vervolgens op ‘bestellen’ klikken. Hierna komt u bij een overzicht van de bestelde producten. Hier kunt u eventueel nog aantallen wijzigen, artikelen verwijderen of een kortingscode invullen als u deze hebt. Controleer de bestelling en klik vervolgens op ‘bestelling afronden’.
 

Stap 2: Invoeren Adresgegevens

Kies of u wilt afrekenen als gast of met uw account. U kunt ook kiezen een account aan te maken en zelf kiezen om uw Facebook gegevens te gebruiken. Vul vervolgens alle verplichte adresgegevens in. Deze worden aangegeven met een *. Controleer de gegevens goed want wanneer deze niet kloppen zal uw zending retour komen waardoor wij genoodzaakt zijn om de retourzend kosten van € 7,50 bij u in rekening te brengen of zal uw bestelling kwijtraken bij PostNL.


 

Stap 3: Verzendmethode 


Kies de verzendmethode. In dit geval is dit enkel PostNL. Wij hebben hiervoor gekozen omdat we de beste ervaringen hebben met PostNL en hierdoor de meest gunstige tarieven kunnen bieden.
 

Stap 4: Betaalmethodes


Op dit moment kunt u kiezen uit 2 betaalmethodes, iDeal of Vooraf Overmaken. In beide gevallen worden de transacties afgehandeld via betaalprovider Mollie en gebeurd dit in een 100 procent veilige omgeving. De betalingen worden direct verwerkt dus deze leveren geen vertraging op. Bovendien rekenen wij géén transactiekosten zoals sommige webwinkels wel doen.
 

Stap 5: Bestelling controleren


Dit is het laatste moment dat u de bestelling kunt controleren en wijzigen. Wilt u dit gaat u dan per stap terug naar het gewenste scherm dat u aan wilt passen. Wanneer u de bestelling definitief wilt afronden kunt u verder gaan met het betaalproces.
 

Stap 6: Betalen


U wordt omgeleid door onze betaalprovider Mollie naar de betaalomgeving van uw bank. Afhankelijk of u hebt gekozen voor iDeal of Vooraf Overmaken kunt u de betaling voldoen. Zodra deze binnen is bij ons nemen wij uw bestelling in behandeling.

5. Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?


Als u na uw bestelling beseft dat u een fout hebt gemaakt of u wilt de bestelling annuleren neem dan zo spoedig mogelijk en bij voorkeur per e-mail ([email protected]) contact met ons op. Mits het pakket nog niet is verzonden kunnen wij de bestelling nog handmatig aanpassen of desgewenst annuleren. Het bedrag zal dan direct worden teruggestort. Is het pakket al verzonden dan kunt deze vanzelfsprekend ook gewoon retour aan ons zenden. Zie voor de procedure en het retourformulier onze Verzenden & Retourneren pagina.

6. Kan ik ook op een andere manier bestellen dan via de webwinkel?


U kunt uw bestelling ook per telefoon maar bij voorkeur per e-mail doorgeven. Wij maken deze dan handmatig aan en sturen u onze betaalgegevens. Zodra de betaling binnen is zal u pakket verzonden worden. Het is echter het makkelijkst en snelst als u gewoon via de webwinkel bestelt.

Heeft u hierbij hulp nodig? Geen probleem! Vraag ons wat u wilt weten en we leggen het graag uit. En als er dingen onduidelijk zijn nemen wij deze misschien wel mee in de volgende aanpassingsronde want we proberen onze webwinkel samen met u voortdurend te verbeteren.


7. Can I order from abroad?

We may only deliver within the Netherlands. We are very sorry for this but this is a restriction from our wholesalers so please do not order if you live abroad cause we will have to cancel the order.


8. Krijg ik een orderbevestiging als ik een bestelling geplaatst heb?


Jazeker, u krijgt direct een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Wanneer wij de bestelling daadwerkelijk verzenden krijgt u hiervan ook een bevestiging. Wanneer het een pakketzending is en dat is in de meeste gevallen zo dan krijgt u eveneens een Track & Trace code toegezonden waarmee u de bestelling kunt volgen. Zorg er voor dat u het juiste emailadres opgeeft, alleen dan zult u alle emails ook daadwerkelijk ontvangen.


9. Wat zijn jullie verzendkosten?


Wij verzenden alle bestellingen vanaf €39,- helemaal gratis. Wij nemen in dit geval de pakketkosten voor onze rekening.

Wanneer u onder dit bedrag een bestelling plaats zijn wij genoodzaakt een kleine vergoeding voor de verzending in rekening te brengen. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost €5,95.

Indien mogelijk proberen wij onze verzendkosten altijd te verlagen maar dit is afhankelijk van de afspraken die we kunnen maken met verzendpartijen en deze is vaak gebaseerd op het aantal pakketten dat je per jaar verstuurd. Dus als wij groeien profiteert u daar ook van!

10. Wanneer verzenden jullie mijn bestelling?


Wanneer wij de betaling ontvangen hebben en indien u direct afrekent via iDeal of Vooraf Overmaken is dat meestal gelijk, dan nemen wij uw bestelling in behandeling.
 

Als de bestelde producten op voorraad zijn (de meest gangbare producten hebben wij ruim op voorraad) zullen deze dezelfde dag nog verzonden worden (mits vóór 17:00 besteld). U heeft het pakket dan de volgende dag al in huis en in sommige gevallen een dag later.
 

Als u op vrijdag bestelt kan het zijn dat het pakket er al op zaterdag is maar dit kan ook maandag zijn of in sommige gevallen dinsdag. Dit geldt ook wanneer u op zaterdag of zondag bestelt. In dit geval zal het pakket (afhankelijk van de voorraad) ook op dinsdag worden geleverd.
 

Is een product niet op voorraad dan krijgen wij het in de meeste gevallen al de volgende dag binnen van de groothandel. Ook dit is afhankelijk van of er een weekend tussen zit of niet. Het pakket komt dan een dagje later. Ga uit van een uiterlijke levertijd van 1-5 werkdagen.
 

Helaas zijn wij voor het verzenden wel afhankelijk van derden, in ons geval PostNL. Wij hebben geen invloed op hun schema.